Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colega noastră Adriana Nicorici, Manager Departament Decorațiuni la Mobexpert Iași.

Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Adriana, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Am studiat design interior în cadrul Facultății de Arte Vizuale si Design din Iași, iar în acea perioadă am lucrat într-o mică librărie. Acolo am descoperit că iubesc să lucrez cu oamenii și am învățat de la proprietari bazele funcționării unui business. Acest lucru m-a făcut ulterior să privesc munca mea în Mobexpert printr-o perspectivă de dezvoltare.

Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.

Povestea mea în Mobexpert începe în 2017, când m-am angajat pe postul de consultant vânzări în cadrul departamentului decorațiuni. Opt luni mai târziu, am ocupat funcția de asistent manager, iar din ianuarie 2020 am acceptat marea provocare de a conduce acest departament.

Cu ce este Mobexpert special pentru tine?

Mobexpert este locul în care mi-am depășit toate barierele si am învățat că nimic nu este imposibil. Aici am crescut, m-am maturizat și mi-am definit multe din valorile după care mă ghidez astăzi.

Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?

Începem întotdeauna cu o vorbă bună și cu stabilirea sarcinilor pentru ziua respectivă. Ne asigurăm ca magazinul arată impecabil, că rafturile sunt pline, aranjate și curate. Cel mai important aspect este ca la sfârșitul fiecărei zile să știu că împreună cu echipa mea am dat tot ce am avut mai bun pentru clienții noștri. Cea mai mare provocare este să le transformăm casa într-un cămin. Munca mea presupune să asigur buna funcționare a tuturor proceselor din cadrul departamentului, de la amenajare, comenzi, aprovizionare, până la rezolvarea tuturor situațiilor care apar zilnic.

Ce aspecte ale job-ului îți plac cel mai mult si îți aduc cea mai mare satisfacție?

Rezultatele peste așteptări îmi aduc cea mai mare satisfacție, poate fi vorba despre amenajări spectaculoase, clienți fericiți sau atingerea obiectivelor. Unul din aspectele care îmi plac cel mai mult este faptul că lucrez alături de oameni minunați de la care învăț în fiecare zi.

Care sunt principalele ingrediente pentru o experiență plăcută într-un showroom Mobexpert?

Oamenii vor găsi cate o poveste în fiecare amenajare, astfel îi ajutăm să își imagineze cum ar putea arăta produsele noastre în casele lor. Un alt lucru foarte important este consultanța de care clienții noștri beneficiază în magazin, oameni zâmbitori, care au răspunsuri la întrebările lor și care îi pot ajuta să ia cea mai bună decizie pentru ei.

Ce calități apreciezi la colegii din echipa ta?

Am o echipă minunată iar cel mai mult apreciez faptul că sunt integri, responsabili, muncitori și înțeleg scopul comun pentru care suntem aici împreună.

Cum formezi o echipă de succes?

Cred că unul dintre cele mai importante lucruri în postura de manager este să insufli încredere oamenilor din echipă, să conștientizeze că sunt capabili de rezultate mărețe și că trebuie să ofere în fiecare zi 100% din energia lor pentru clienți și activitatea din departament.

După ce valori te ghidezi în activitatea ta?

Îmi doresc ca fiecare lucru pe care îl fac să fie cât mai bun, corect, integru, cu respect față de companie și față de clienții noștri.

Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimul an?

Totul se poate schimba într-o zi și trebuie să ne adaptăm rapid fiecărei situații, să avem viteză de reacție, să avem capacitatea de a lua cele mai bune decizii indiferent de factorii externi. Pe de altă parte, ultimul an ne-a învățat că trebuie să avem mai multă răbdare și deschidere către noi provocări.

De ce ai recomanda unui prieten Mobexpert ca loc de muncă?

Mobexpert este locul în care îți poți depăși limitele, care te va scoate din zona de confort, totul într-un mediu frumos, cu oameni deschiși de la care poți învăța în fiecare zi.

Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?

Trebuie sa știe că sunt capabili de mai mult decât își pot imagina, să fie dornici sa învețe. Nu trebuie să uite că toate acțiunile lor îi reprezintă, atât pe ei, cât și compania în care lucrează.