Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colegul nostru Alexandru Neicu, Asistent Manager Departament Online la Mobexpert Pipera.

Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Alex, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?
Întotdeauna m-am considerat a fi o persoană pozitivă prin comportamentul pe care îl am față de cei din jurul meu și prin felul meu de a fi. Înainte de Mobexpert Pipera au fost multe domenii în care am activat, încă de la vârsta de 19 ani. În anul 2017 am devenit parte din familia Mobexpert, angajandu-mă în acest magazin, unde am fost plăcut surprins de mediul întâlnit, în care am fost întâmpinat cu drag.

Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.
Primul pas pe care l-am făcut în Mobexpert a fost în cadrul departamentului Outdoor, unde am învățat bazele vânzării de la o echipa minunată, care m-a ajutat să mă adaptez foarte repede. După numai câteva luni am fost transferat la departamentul de Mobiler, unde am întâlnit o adevărată provocare ce unește complexitatea produselor cu identificarea nevoilor clienților. În cadrul acestui departament mi-am dezvoltat foarte mult abilitățile de vânzare, pe care, de aproximativ un an, le pun în practică la departamentul de vânzări online.

Cu ce este Mobexpert special pentru tine?
Mobexpert este special prin ceea ce oferă angajaților săi, făcându-i pe aceștia sa îndeplinească principalul obiectiv: zâmbetul de pe buzele clienților în urma vizitelor online sau offline.

Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?
Alături de colegii mei din cadrul Departamentului Online Pipera, încercăm să ne organizăm cât mai bine în fiecare zi pentru a reuși sa identificăm și să satisfacem exact nevoile clienților. Fiecare zi vine cu provocările ei, provocări pe care le consider a fi foarte importante în atingerea obiectivului de a fi într-o dezvoltare continuă, atât profesională cât și personală. Este foarte important să fii împăcat și satisfăcut de ceea ce înveți zilnic, în special când aceste lucruri te ajută să treci peste viitoare obstacole.

Care sunt principalele ingrediente pentru o experiență placută în online?
Consider că magazinul online Mobexpert oferă o experiență plăcută, primitoare și modernă, venind cu o gamă de produse foarte variată și prin optimizarea site-ului reușind să conducă clientul foarte ușor către produsele dorite. Mai mult, prin funcția AR, clienții pot viziona produsele direct la ei în casă folosind telefonul mobil sau tableta, oferindu-le acestora convingerea că produsele dorite se încadrează perfect în decorul caselor lor.

Cu ce diferă pentru tine activitatea de consiliere în mediul online față de mediul offline?
Din punctul meu de vedere este o diferență destul de mare între aceste două medii. În offline, te întâlnești fizic cu clientul, porți o discuție față în față și transmiți încredere acestuia inclusiv prin poziția corpului și mimica feței, pe când în mediul online, în care se discuta prin intermediul diferitelor mijloace de comunciare de la distanță, este mai dificil sa transmiți aceleași emoții, atât din partea noastră, a consilierilor, cât și din partea clienților. Cu toate acestea, când vine vorba de consilierea clientului în online, mi-a fost de foarte mare ajutor experiența dobândită în mediul offline.

După ce valori te ghidezi în activitatea ta?
Pentru a da randament maxim în activitatea pe care o desfășori trebuie sa te implici total și dacă îți place ceea ce faci poți transforma locul de muncă într-o pasiune, așa îți e mult mai ușor să termini ziua cu rezultatele dorite. Integritatea, respectul transmis, calitatea produselor și serviciilor oferite impresionează clienții, oferindu-ne nouă satisfacție profesională.

Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimul an?
Dacă îți place cu adevărat ceea ce faci și pui suflet este imposibil să nu treci cu brio peste toate provocările primite și spun asta pentru că mutarea mea la online a venit într-un an pandemic când deplasarea clienților în magazinele fizice a fost limitata prin diferite restricții. Alături de o echipa nouă la Online și în plină campanie de Black Friday, dar cu o orientare deosebită către client am reușit să onorăm toate cerințele acestora.

De ce ai recomanda unui prieten Mobexpert ca loc de muncă?
Există joburi care oferă multe lucruri, dar un mediu plăcut este întotdeauna ceea ce te face sa mergi mai departe, te ajută la dezvoltarea profesională și personală, iar comunicarea dintre departamente, bine pusă la punct îți oferă mai departe o stabilitate, care argumentează cu ușurință de ce aș recomanda oricând unui prieten să facă parte din familia Mobexpert.

Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?
Deși am doar 28 ani, observ că generația ce vine după noi s-a schimbat mult. Pentru a putea face o carieră în domeniul pe care îl doresc consider că au nevoie de un singur lucru: să fie convinși că le place ceea ce fac și atunci când simți că ești făcut pentru asta, restul vine de la sine și primești satisfacție în urma rezultatelor obținute pe parcurs.