Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colegul nostru Marius Bunea, Manager Departament Textile, în magazinul Mobexpert Băneasa.

  • Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Marius, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Îmi place să cred despre mine că sunt onest, optimist, analitic și un om de echipă. Sunt pasionat de tenis de câmp și de pescuit. Inainte de Mobexpert am activat într-o organizație non profit, în cadrul departamentului de relații internaționale. Aici am luat primul contact în experiența de a lucra cu oamenii, a fost un antrenament la ce avea să urmeze, o perioadă plăcută și benefică pentru viitorul meu profesional.

  • Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.

La 1 iunie 2003 am început colaborarea cu Mobexpert în funcția de consilier vânzări Decorațiuni în noul magazin (la vremea respectivă) din Militari. Aici am activat până în 2011 în mai multe posturi și departamente – asistent manager, asistent director aprovizionare, manager serviciu post vânzare, manager decorațiuni. Au urmat aproape doi ani în Centrala Mobexpert ca asistent product manager covoare. O perioadă profundă și benefică din toate punctele de vedere. Am văzut și învățat cum se dă “naștere” unei colecții Mobexpert. Am avut privilegiul să învaț și să lucrez cu fondatorul companiei, ceea ce m-a ajutat ulterior să transmit și colegilor din magazine tot procesul prin care un produs ajunge spre comercializare și că în tot acest proces un rol determinant îl are chiar consilierul. Fiind o persoană activă căreia îi place să lucreze direct cu clientul, am revenit la “prima dragoste” si anume în magazin, cel din Băneasa, unde după o perioadă ca asistent manager covoare, am acceptat o nouă provocare, aceea de a coordona echipa departamentului Textile.

  • Cu ce este Mobexpert special pentru tine?

Nu vreau să pară un clișeu, dar Mobexpert este practic a doua mea casă. O casă primitoare cu oameni frumoși. Este locul unde am crescut, m-am dezvoltat atât pe plan profesional, cât și personal.

  • Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?

Dinamica zilei de azi este diferită față de ziua precedentă, nicio zi nu seamănă cu alta. Acest fapt îmi dă energia de a aborda fiecare zi la potențial maxim. La finalul unei zile când observ fericirea pe chipul clienților si satisfacția pe chipul colegilor mei, ceea ce este pentru mine cea mai mare provocare, consider că este un scop atins.

  • Ce ti se pare fascinant in lumea textilelor?

Încă de la început am fost atras de produsele textile, fie ca s-au numit covoare, așternuturi de pat, perdele sau prosoape. Experiențele trăite la târgurile de profil de la Frankfurt sau Hanovra în care am văzut bucuria oamenilor doar la atingerea unei țesături de calitate, m-au făcut să cred și să îmi doresc ca și oamenii care intră într-un magazin Mobexpert să beneficieze de același sentiment. Mergând pe această idee, am oferit feedbackul meu managerului de produs contribuind astfel la alegerea unor noi colecții. Cel mai fascinant lucru în această lume este că două din cele cinci simțuri ale omului se regăsesc în fiecare produs, în fiecare culoare și în fiecare fir de mătase sau bumbac.

  • Care sunt principalele ingrediente pentru o experiență plăcută într-un magazin Mobexpert?

O experiență placută într-un magazin o face în primul rând omul și apoi produsul. Este foarte important să consolidezi din prima clipă relația cu clientul și să îți respecți promisiunea față de acesta. Întotdeauna un simplu “Bună ziua!” și un zâmbet sincer vor face diferența.

  • Ce te motivează? Ce te inspiră?

Factorul motivațional principal îl reprezintă respectul dat de oamenii din jurul meu. Atât timp cât există respect față de muncă și lucrul bine făcut, inspirația vine de la sine.

  • Si cum reușești să îi inspiri și pe cei din jurul tău?

Din punctul meu de vedere “puterea exemplului” este cel mai bun mod de a inspira o persoană.

  • După ce valori te ghidezi in activitatea ta?

Munca în echipă și binele întotdeauna vor ieși la suprafață. Trebuie perseverență și multă răbdare.

  • Ce reprezintă pentru tine succesul si care sunt pilonii de bază pentru o echipă de succes?

Succesul înseamnă performanță, iar pentru a ajunge la acest nivel este nevoie de o echipă foarte bine închegată. Aici intervine ingredientul necesar: comunicarea.

  • Ce calități apreciezi la oamenii din echipă?

Întotdeauna voi aprecia sinceritatea care trebuie să vină la pachet cu adevărul. Dorința de a fi un om mai bun este, de asemenea, o calitate pe care o apreciez și o încurajez la toți oamenii din echipă.

  • Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimul an?

Am învățat că oamenii sunt imprevizibili și reacționează diferit în situații dificile, dar mi-am dat seama că dacă avem un scop comun, lucrurile pot merge în direcția dorită.

  • Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?

Să culeagă informațiile corecte de care au nevoie pentru bagajul lor profesional de la oameni care fac performanță și care au întâlnit succesul. Să fie perseverenți și să le placă ceea ce fac.