Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colegul nostru Vlad Olteanu, Product Manager Servicii Logistice.

• Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Vlad Olteanu, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Încerc să fiu vesel și optimist. Am urmat cursurile facultății de jurnalism și pentru o perioadă am fost interesat de scrierea creativă ca opțiune de carieră. Pe rând, am cochetat cu muzica până la 20 de ani, și după 25 de ani cu stand-up-ul la nivel amator.

• Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional, unde ai lucrat înainte de Mobexpert?

Traseul meu profesional începe cu Mobexpert. În primul an de facultate m-am angajat la Mobexpert Outlet Pipera, unde am fost consultant vânzări, șef raion și după 10 ani, director magazin. Din luna februarie a acestui an, am acceptat un proiect nou, prin care încerc să contribui la îmbunătățirea proceselor logistice din Mobexpert.

• Așa cum știm cu toții, de la începutul lunii martie, lucrurile s-au schimbat pentru toată lumea. Pentru tine cum s-au schimbat?

Fac parte dintre cei mai norocosi dintre colegi, cărora nu li s-a întrerupt activitatea și a trebuit să modificăm din mers procesele interne.

• Știm că ai ales să te implici și să fii în mijlocul acțiunii, ce ai făcut efectiv?

Având magazinele închise la acel moment, ne-am adaptat la o activitate de procesare și expediere a comenzilor online prin curier, din depozitul central.

• Ce măsuri s-au luat în cadrul Mobexpert? Bineînțeles, ținând cont de aria ta de lucru. 

Volumul vânzarilor online fiind în creștere, a condus la decizia de a reporni procesarea comenzilor de către departamentele online ale fiecărui magazin, cu un serviciu dedicat, cu echipe proprii. Asta a fost premergător deschiderii parțiale a magazinelor Mobexpert din prezent. În paralel, lucram la echiparea cu tehnologie a depozitului central.

• Ce crezi că urmează după această perioadă?

În primă fază, cred că ponderea vânzărilor online o să câștige teren față de vânzarea offline în mod accentuat și datorită acestui context. Cred că Mobexpert are resursele necesare să se reinventeze, încă o dată, la noua realitate.

• Care sunt proiectele de viitor la care lucrezi pentru Mobexpert? Ce pregătești după această perioadă? 

Parte din proiectul îmbunătățirii logistice din Mobexpert, am ca obiectiv principal să modificăm perioada de așteptare a clientului din momentul în care a plasat comanda până la livrare.

• Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimele 2 luni?

Mi s-a confirmat, încă o data, că momentele de criză fac diferența dintre șefi și lideri.

• Dupa ce valori te ghidezi în cariera și în viață, în general?  

Fac eforturi să nu fiu superficial în executie atunci când ma plictisesc, să-mi amintesc că de multe ori orgoliul mă ține pe loc, că sinceritatea abruptă, fără tact, poate să jignească fără să vrei. Și să am rabdare, în general.

• Cu ce este Mobexpert special pentru tine?

Prin faptul că am crescut în același timp cu unul dintre magazinele grupului și pentru libertatea pe care am avut-o atunci când am primit o responsabilitate nouă.

• Ce te motivează? Ce te inspiră? 

Este motivant pentru mine că uneori sunt delegat să fac lucruri și procese noi și mă inspiră oamenii care nu se plafonează, indiferent de realizările anterioare.

• Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc. 

Să nu își consume energia pe overthinking, să gândească pe termen lung, să fie curajoși în abordare, dar fără să fie obraznici. Indiferent de perioadă, cred că munca bate talentul de fiecare dată. Este doar o chestiune de timp până când o să ajungi acolo unde ți-ai propus.